Vėgeles gruodžio 15-sausio 15 d.,
lydekasvasario 1-balandžio 20 d.,
sterkus kovo 1-gegužės 20 d.,
kiršlius kovo 1-gegužės 15 d.,
salačiusbalandžio 1-gegužės 15 d.,
žiobriusgegužės 15-birželio 15 d.,
otusgegužės 1-liepos 31 d.,
upėtakiusspalio 1-gruodžio 31 d.,
sykusspalio 1-gruodžio 31 d.
Medžioti galima čia...
KKK parašė:
Jo, nuo padangu labai priklauso. Ir nusipirkau gi as sustras naujas lietaus padangas, o nepagalvojau, kad gamintojai lietaus vadina tas, kuriomis esfaltu per lietu vaziuoji. Po vieno nardymo palijus vos nelikau gamtoj poilsiaut belaukiant sausros Vienas is variantu su tom matosi puslapyje auksciau kita idedu ddabar
Padangos padangom...
Pries kokiu 15metu turejau audi Quatro, (nebuvo dar KET reikalavimu tik ziemines padangos ziemos periodu), tai su vasarinem padangom per tris metus buvau uzstriges 2kartus, kai perlipau per bordiura ir sedau ant pilvo.
O visa laika stumdziau sniega, ne blogiau nei filmuke XC90.
Vengdami problemų niekada nebūsite tas, - kuris jas įveikė.
KKK parašė:
Kiek pamenu pas kvadrines senutes budavo priverstinis blokavimas. Tos senutes aukso vertes
Joo, galejai blokuoti tik gala, tik prieki, arba abu.
Tai pamenu, kai laikiau "E" kategorija ziema, ir negalejo atvaziuoti tam skirtas transportas-paklausiau ar galiu atvaryt savo penkiatoni su priekaba ir su juo laikyt. Leido. Atvaziuot atvaziavau, teises islaikiau, bet isvaziuoti I slidu kalniuka niekaip.
Tai su ta quotrine ir sunkvezimi ir poto priekaba uzvilkau
Vengdami problemų niekada nebūsite tas, - kuris jas įveikė.
MeXaniC parašė:
Tai su ta quotrine ir sunkvezimi ir poto priekaba uzvilkau
Taip?
http://youtu.be/DcHNQXB-EqQ
Panasiai, panasiai
kaip tik po quotrines turejau ir subaru-tai ner ka lygint-pravazumas pas sena audine buvo nerealus ir net su subaru nelyginamas. tiesa tada legacy turejau, tai su ja lyginau
Vengdami problemų niekada nebūsite tas, - kuris jas įveikė.
Legacy turi viena trukuma,per ilgi bamperiai prieki ir gale.Liginant su Audi.O del senesniu quattro.Pas mane A6 quattro 3.0 tdi automatas per keturis metus nei karto nesedau niekur,viskas jungiasi savaime net nejauti,bet tai ne dzipas.
ZeniusT parašė:
Legacy turi viena trukuma,per ilgi bamperiai prieki ir gale.Liginant su Audi.O del senesniu quattro.Pas mane A6 quattro 3.0 tdi automatas per keturis metus nei karto nesedau niekur,viskas jungiasi savaime net nejauti,bet tai ne dzipas.
ar rimtai uzsedes galetum blokuoti tiltus, ar visada reikia pasikliauti automatika?
Vengdami problemų niekada nebūsite tas, - kuris jas įveikė.Redaguotas MeXaniC 2012/11/14/ 08:51:56
Mano XC70 irgi automatiskai pasijungia galas kai tik priekis nors kiek prasisuka. Pas dabar tines masinas yra kitas niuansas, kad ir pas maniske:yra tokios sistemos kaip antiprabuksavimas ir soninio slydimo kontrole (DSTC). Geru keliu vaziuojant tai pliusas. Kitas privalumas sios sistemos, tai, kad masina lieka svari negreit vaziuojant per buza, bet jai lendi i gera purvyna arba sniega, ta sistema reikia islingt, nes ja valdo ABSas, kitaip tariant spaudo stabdziu kalades, tuo paciu dusina varikli, tai kai isjungi, tai kaip nuo by... io nutruksta. Tai liecia visas masinas, pas kurias yra antipraslydimas. O galinis tiltas, kadangi jis ne pastoviai varomas, tai neryja tiek kuro, kaip su pastoviai varomu tiltu
ZeniusT parašė:
Legacy turi viena trukuma,per ilgi bamperiai prieki ir gale.Liginant su Audi.O del senesniu quattro.Pas mane A6 quattro 3.0 tdi automatas per keturis metus nei karto nesedau niekur,viskas jungiasi savaime net nejauti,bet tai ne dzipas.
Zeniau, sedimas ne nuo masinos, o nuo soferio priklauso Vazinejau ne vienus metus su dzipu SANTANA. Jo praeinamumas zymiai geresnis negu dabar naudojamu Mitsubishiu, bet kaip toj patarlej ,,kuo galingesnis dzipas, tuo toliau eiti ieskot traktoriaus,, , tai ir man, dvieju rajonu gaisrininkai trauke, nes as su juo kaip ciukcia, kur maciau, te vaziiavau: laiptais, grioviais, pelkem
ZeniusT parašė:
Legacy turi viena trukuma,per ilgi bamperiai prieki ir gale.Liginant su Audi.O del senesniu quattro.Pas mane A6 quattro 3.0 tdi automatas per keturis metus nei karto nesedau niekur,viskas jungiasi savaime net nejauti,bet tai ne dzipas.
Zeniau, sedimas ne nuo masinos, o nuo soferio priklauso Vazinejau ne vienus metus su dzipu SANTANA. Jo praeinamumas zymiai geresnis negu dabar naudojamu Mitsubishiu, bet kaip toj patarlej ,,kuo galingesnis dzipas, tuo toliau eiti ieskot traktoriaus,, , tai ir man, dvieju rajonu gaisrininkai trauke, nes as su juo kaip ciukcia, kur maciau, te vaziavau: laiptais, grioviais, pelkem
95% sutinku su tuo teiginiu, bet buna ir nepalankiu aplinkybiu.
as pernai, kai nakti buvo saltukas, o paskui diena atitirpo privaziavau prie ezero, pasistaciau ant kalniuko, o kai pasiplaukiojes norejau isvaziuoti-kuria kryptim bevaziuociau-pirmyn, atgal, kairen, desinen-visitek masina slysta nuo kalniuko per virsutini atsilusi purva, kol priekiniais ratais pasiekiau vandeni
ieskojau traktoriuko aplinkui, neradau, tai priprasiau kaimyno su pajericu atvaziuot-viens, du ir istrauke. tai dabar pries rudeni ir pasirupinau, kad nebutu daugiau tokiu shposu
Vengdami problemų niekada nebūsite tas, - kuris jas įveikė.
zebai11 2022/07/07/ 17:25:51 kuršių mariose galima povandeninė žvejyba?
GintarasGVE 2022/04/15/ 12:55:55 12. Povandeninė žvejyba leidžiama Baltijos jūros priekrantėje, išskyrus rekreacines zonas. Kas gali paaiškinti, kur prasideda ir kur baigiasi rekreacinė zona pajūryje?
GintarasGVE 2022/04/15/ 12:54:08 Gal kas radote galimybių užsiimti povandenine medžiokle vakarų lietuvos dalyje?
GintarasGVE 2022/04/15/ 12:53:58 Gal kas radote galimybių užsiimti povandenine medžiokle vakarų lietuvos dalyje?
doncas 2020/07/17/ 00:03:34 Sveiki. Gal kam didelės dėžės šaldytiems trofėjams, kas į Norgę važinėja. Polistirolas, išorė 118× 78× 78,5 cm. Sienelė 8 cm. Dangtis irgi 8 cm storio. Kaunas. 20 pinigų.